Garantie

Garantie

Tuinartikeltotaal houdt de garantiebepalingen aan zoals deze door de fabrikant worden gegeven.

Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed.

Zonder overleg van de factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij Tuinartikeltotaal aangekocht is en kan er door ons geen garantie worden verleend.

Mocht een artikel beschadigd zijn direct bij ontvangst, dan dient u dit binnen 7 dagen aan ons te melden. Wij kunnen dan het product om komen ruilen voor een nieuw product.

De kosten voor het omruilen komen voor rekening van Tuinartikeltotaal.

 

Bij klachten na de periode van 7 dagen dient u de normale garantieprocedure te volgen.

Deze procedure is als volgt:

U kunt uw klacht indienen per email en sturen naar info@tuinartikeltotaal.nl  o.v.v. klacht.

Ook kunt u schriftelijk uw klacht kenbaar maken. Ons adres is:

Tuinartikeltotaal

Statenlaan 123

5121 HC Rijen

 

Uw klacht wordt altijd beantwoord en zeker binnen 3 werkdagen in behandeling genomen.

Voor het indienen van klachten vragen wij u een goede omschrijving van uw klacht en indien mogelijk een foto mee te sturen.

Vermeld duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en ordernummer bij het indienen van uw klacht.

Voor vragen kunt u contact opnemen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 0161-851529 met onze klantenservice.

 Uw klacht wordt indien nodig voorgelegd aan de fabrikant en samen proberen wij tot een goede oplossing te komen.