8.9 / 10

Bestelling plaatsen | Veelgestelde vragen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

U heeft een product, of producten, gevonden die u wilt bestellen? Hartelijk dank daarvoor! Online bestellen bij Tuinartikel Totaal kan heel eenvoudig. Bekijk hier stap voor stap hoe u een bestelling kunt plaatsen. 

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Onze betaalmogelijkheden zijn: IDEAL, Overschrijven en Bancontact /Mister Cash. Mocht het niet helemaal lukken met bestellen, kunt u altijd en e-mail sturen naar info@tuinartikeltotaal.nl. Dan sturen we u een betaallink toe per e-mail. 

  • Wat gebeurt er als ik mijn bestelling heb geplaatst en afgerekend?

Zodra wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen, wordt deze verwerkt in het magazijn op werkdagen van maandag tot vrijdag. U ontvangt altijd een bestelbevestiging zodra u heeft betaald. Zodra uw order wordt verwerkt, ontvangt u een mail met daarin een update. Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u doorgaans een e-mail met daarin de Track & Trace code van uw bestelling. Zo kunt u uw bestelling volgen. 

  • Is mijn bestelling gelukt?

Zodra wij de betaling van uw bestelling hebben mogen ontvangen, ontvangt u een bestelbevestiging per mail. Lukt het niet met bestellen? Dan kunt u het beste een e-mail sturen naar info@tuinartikeltotaal.nl. Wij helpen u graag verder.