8.9 / 10

Bestelling wijzigen of annuleren | Veelgestelde vragen

  • Kan ik mijn bestelling annuleren voordat ik heb betaald?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren voordat u heeft betaald. Zodra u op "Plaats bestelling" klikt in de winkelmand bij stap 2 (Overzicht & betalen), krijgt u een scherm met een QR-code te zien. Op deze pagina kunt u op "Annuleren" klikken. 

Als u te lang wacht met scannen, wordt de betaling ook afgebroken. U kunt op een later moment uw bestelling alsnog betalen in de winkelmand. 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik heb betaald?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen en uw bestelling reeds is verzonden, is annuleren helaas niet meer mogelijk. In dit geval dient u uw bestelling te retourneren zodra u deze hebt ontvangen. Mocht uw bestelling nog niet zijn verzonden, dan kunnen wij deze nog voor u annuleren. Neem in dit geval contact met ons op.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, als u uw bestelling hebt betaald, kunt u uw bestelling helaas niet meer wijzigen. U kunt uw bestelling uiteraard wel retourneren

Als u uw bestelling nog niet hebt betaald, kunt u deze altijd nog wijzigen door artikelen toe te voegen aan of te verwijderen uit uw winkelmand. U kunt dan ook de aantallen van producten wijzigen.