Klachten

Klachtenregeling

Heeft u een klacht of bent u niet tevreden dan horen wij dit graag. Tevreden klanten en het leveren van goede service is voor ons erg belangrijk.

U kunt uw klacht indienen per e-mail en sturen naar info@tuinartikeltotaal.nl  o.v.v. klacht.

Ook kunt u schriftelijk uw klacht kenbaar maken. Ons adres is:

Tuinartikeltotaal

Statenlaan 123

5121 HC Rijen

 

Uw klacht wordt altijd beantwoord en zeker binnen 3 werkdagen in behandeling genomen.

Voor het indienen van klachten vragen wij u een goede omschrijving van uw klacht en indien mogelijk een foto mee te sturen.

Vermeld duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en ordernummer bij het indienen van uw klacht.

Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 0161-851529.

Uw klacht wordt indien nodig voorgelegd aan de fabrikant en samen proberen wij tot een goede oplossing te komen.